Стил за секоја сезона: се создава новиот Fiat 500 Collezione
Со пристигнувањето на есента, марката Fiat го лансира новиот 500 Collezione, нова специјална серија наменета за сезонава, со ексклузивни комбинации на бои и материјали.
За комерцијалното лансирање Fiat постави нов тв спот со партнер протагонист од пред половина век, од меѓународната модна сцена: Vogue за мажи.
На располагање се како верзијата со стаклен кров во серија, така и кабрио. Новиот 500 Collezione има ексклузивен стил, благодарение на префинетите нови бои на каросеријакако дввобојната Brunello, со квалитетен штоф на риги однатре, со наплатки со „бакарна“ обработка и хромирано лого “Collezione” кое се наоѓа на задната врата.
Денес Fiat 500 е и понатаму глобална икона: осум 500 од десет се продаваат надвор од Италија.
500 во единаесеттата година од постоењето уште еднаш го собори сопствениот рекорд, co околу 142.000 продадени примероци во Европа*, и ги забележа најдобрите осум месеци од постоењето.
Лидер е во сегментот A во Европа и на подиумот во сегментот дури во 16 земји.
Од 1957, се продаден преку шест милиони примероци, повеќе од два милион во последниве десет години.
Ќе може да се нарачува во сите продажни места на Fiat од октомври.
Ги следи сезоните на модата, но никогаш не излегува од мода. И во овој детаљ е единствен, Fiat 500 денес ги облекува новите алишта и ја одржува автентичноста. По специјалната серија за пролетната сезона претставена на минатогодишниот Саем во Женева дебитира, всушост е апсолутно деби, новата специјална серија на Fiat 500 Collezione наменета за есенската сезона. Новата специјална серија Fiat 500, безвременскиот симбол на италијанската креативност и елеганција, продолжува да ги слави стилот и дизајнот, неговата исконска убавина и безгранична персоналност имаат моќ да подарат пријатна топлина и во најстудените месеци. Чувство кое се раѓа од пријатните бои на ентериерот и деталите кои знаат да ги осојат и најпребирливите љубители на посебна естетика. Современи клиенти кои сакаат да бидат постојано поврзани, кои во потполност ја доживуваат забавата, културата и урбаното живеење, ќе може да го нарачува новиот автомобил во сите продажни места на Fiat од 13 октомври.
Инаку, со спотот “Новиот 500 Collezione, styled by Uomo Vogue” е реализиран за лансирањето на автомобилот и во соработка со врвот на интернационалната машка мода, Fiat 500 и Uomo Vogue денес заеднички пишуваат ново поглавје во светот на модата и дизајнот, откако веќе ја испишаа историјата во сопствениот свет на дејствување.
Не е прв пат 500 да биде протагонист во светот на модата. Неговата единствена линија ја инспирираше фантазијата на многу уметници и стилисти кои го интерпретираа во поглед на елеганција, ексклузивност и спортски изглед создавајќи специјални серии кои ќе се паметат и покажувајќи дека кога еден автомобил се сака толку многу и со толкава страст на изненадувачки начин можат да се испревртат креативните светови помеѓу себе. Помеѓу многубројните специјални серии се паметат 500 by Diesel, која беше прва од долгиот низ серии и излезе пред точно десет години, потоа 500C by Gucci од 2011, 500 Riva од 2016 и 500-60иот роденден, посветени на шеесетте години од создавањето на иконата на куќата Fiat. И преку овие изданија Fiat 500 продолжи со својата револуција на полето на традиционалните правила на пазарот, покажувајќи како иако е мало возило, може да се искаже на различни начини кои водат кон заеднички успех. Денес, новиот 500 Collezione го следи моделот претставен пролетоска: и како што се случува со колекциите од најпрестижните модни куќи, и оваа верзија на 500 се појавува во две модни сезони.